這首歌是看the night shift這部影集聽來的

這是我最愛的影集沒有之一了

不知道從這部影集裡聽來多少好歌~

都是在結尾這樣猝不及防的ㄆㄧㄚˋ

阿~~~~~好好聽!   這樣

以下中文是我照自己的解讀去翻的

絕對是錯的

 

WALK THROUGH THE FIRE 

 

Written by Dustin Burnett and Maggie Eckford



I’m always wondering 

我總是在猜測
if it’s ever gonna end.

這一切什麼時候終將結束
I can feel it in my bones.

我可以感覺到
I can feel it in my bones.

因為這種感受就在我身體最深處


Standing in the dust of what’s left of us.

我站在能證明我們存在過的塵土之中
I can see you in my soul

我彷彿能看見你,就存在我心中
yeah I can see you in my soul
是吧..我就這樣活成了你的樣子


Did we take too many chances

我們浪費了太多次機會了嗎
or did we let too many pass us

還是我們真的一起經歷太多苦難了
Did we throw it all away?

難道是我們把這一切都拋棄了
Did we throw it all away?


Did we light too many matches?

我們浪費了太多次機會嗎(我們點燃太多次火柴了嗎)
Turned ourselves into these ashes.

把所有可能都變成灰燼後散入空中
Did we throw it all away?

是不是我們把我們拋棄了?
Did we throw it all away?
是不是我們才是不能在一起的原因


We walk through the fire!

我們確實一起經歷了我們以為的困境
Is there a way out?

但是我們能攜手走過全部的難關嗎?
Is there a way out?
我們還有機會嗎


We walk though the fire!
Is there a way out? (of the fire)

I try to understand,

我試著去理解
how we’re here again.

但現實是,我們還站在這
In the middle the storm.

誰也看不清的風暴之中
In the middle of the storm.
你不努力而我也不積極的情況


There’s no where to go,

看起來,我們無處可以前進
but straight through the smoke.

但只要踏一步,一步也行

向前走過這層煙霧
The fight is all we know.

我們知道什麼會發生
The fight is all we know.

你知道吧

 

arrow
arrow

    its big news 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()